Thursday, January 11, 2007

3-11 - Et ordentligt veterantræf, 2. del





Jeg får taget et par hundrede fotos, især af en nyrestaureret Meguro/Kawasaki, der repræsenterer den første årgang af BSA-kopierne, og af de tre Rikuo'er. To 750 cc'ere og en ældre 1200 cc. Billederne skal bruges til en fremtidig artikel om 'De japanske kopier'. De to første Rikuo'er udmærker sig iøvrigt ned at have afviservinger af samme slags som biler også havde det engang. Endda manuelt betjente med kabler, som originalt ekstraudstyr. Så er det tid til en sidste posering, denne gang sammen med arrangørerne fra 'Old Motorcycle Love Club', som en af dem oversætter det for mig. Jeg prøver at lokke hans arrangør-ID fra ham, fordi de har skrevet 'stuff' i stedet for 'staff', og ender med den og diverse andre badges og hans klub-sweatshirt. En del Nimbus postkort ryger i den anden retning, sammen med de visitkort jeg omsider har fået lavet. Jeg ville ønske jeg havde mere med at give af.
-

0 Comments:

Post a Comment

<< Home